CENNIK DOSTAWY

I. Cennik dostaw krajowych

1. DHL Przelew - płatność z góry (przelew, systemy płatności) - 11,99 zł (zamówienia do 299 zł), darmowa dostawa od 300 zł w górę.

2. DHL Pobranie - płatność przy odbiorze - 25 zł (zamówienia do 299 zł), darmowa dostawa od 300 zł w górę.

3. DPD - płatność z góry (przelew, systemy płatności) - 22,14 zł (waga do 30 kg)

4. DPD - płatność przy odbiorze - 28,29 zł (waga do 35 kg)

5. PEKAES S. A. - 25 zł (waga do 35 kg), 130 zł (waga 36-500 kg)

6. RABEN - płatność przy odbiorze - 25 zł (waga do 35 kg), 90 zł (waga 36-500 kg)

7. Siódemka - płatność z góry (przelew, systemy płatności) - 19,70 zł (waga do 35 kg)

8. Siódemka - płatność przy odbiorze - 25,83 zł (waga do 35 kg)

9. UPS - 26 zł (waga do 35 kg)

Kody rabatowe:

Nazwa Kody
1. Rabat 7 % za przekroczenie 15000 złotych brutto bez kosztów transportu 9WM5PATW
2. Rabat 4 % za przekroczenie 4500 złotych brutto bez kosztów transportu X8C8QYG1
3. Rabat 3 % za przekroczenie 3500 złotych brutto bez kosztów transportu GY3EHL79
4. Rabat 2,50 % za przekroczenie 2500 złotych brutto bez kosztów transportu E3AGXJ4S

UWAGA, DARMOWA DOSTAWA !

Na zamówienia od 300 złotych oferujemy darmową dostawę na terenie Polski. Uwaga, dotyczy to wyłącznie produktów producenta firmy Kratki.

II. Cennik dostaw zagranicznych (kraje UE)

1. DHL/RABEN - płatność z góry (przelew, systemy płatności) - 135,3 zł (waga do 29 kg), 561,99 zł (waga 30-500 kg)

Uwaga, możliwość indywidualnej wyceny dla każdego kraju UE - z uwagi na ograniczenia wewnątrz panelu administracyjnego sklepu nie jesteśmy w stanie zaoferować cen wysyłki dla konkretnych państw.

III. Cennik dostaw zagranicznych (kraje spoza UE)

1. Ceny ustalane indywidualnie.

                                          WYCIĄG Z REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO KOMINKI RATUR

                                                           OBOWIĄZUJĄCY OD 25 GRUDNIA 2015

VI. CENA WYSYŁKI

1. Do zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od wagi towaru i wyboru sposobu dostarczenia przesyłki.

2. Koszt przesyłki pobierany jest od każdego zamówienia osobno. Wysyłki realizowane są przez różne firmy przewozowe w różnych cenach, a ich wysokość jest określona przy każdym złożonym zamówieniu.

3. Koszty przesyłki towarów do Państw Unii Europejskiej są ustalane indywidualnie i wymagają akceptacji Zamawiającego.

VII. Sposób i terminy płatności za produkt

Sklep Internetowy E-kominki Ratur udostępnia Klientowi/Zamawiającemu następujące płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

1. Przelew tradycyjny - wpłata na konto Sprzedającego:

    a/ Bank Zachodni WBK S.A. Numer rachunku: 98 1090 2688 0000 0001 3085 7185


     b/ Bank: ING Bank Śląski S.A.  Numer rachunku:  21 1050 1793 1000 0090 7858 8234

2. Przelew tradycyjny  - wpłata na konto Sprzedającego z zagranicy:

     Bank: ING Bank Śląski S.A.
     Numer rachunku:PL 21 1050 1793 1000 0090 7858 8234

     Kod BIC ( Swift ): ING BP LPW

 

3. Szybka płatność internetowa z konta bankowego, lub karta kredytowa - PayU:

4. Płatność przy odbiorze - należność pobiera doręczyciel. Zamawiający płaci  za towar przy dostawie.


5.Nowość- płatność w systemie ratalnym Raty Santander Consumer Bank SA.

 

Terminy płatności:

 

1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

 

3. W przypadku wyboru płatności w systemie ratalnym, Klient postępuje zgodnie ze wskazówkami określonymi przez Santander Consumer Bank SA.

 

VIII. Warunki dostawy zamówień

1.Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Państw Unii Europejskiej.

2.Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba, że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu ( w  tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe ) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „ koszty dostawy” oraz w trakcie Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

3.Termin dostawy Produktów do Klienta wynosi 48 godzin roboczych lub wynosi 30 Dni Roboczych, chyba, że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

a/ w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy,

b/ w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

4. Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką Produktów określone są w regulaminie firm kurierskich Schenker, Siódemka, DPD, DHL, Kolporter, UPS, Raben, Pekaes S.A., Poczta Polska i pozostałe.

5.Rozpatrzenie złożonego zamówienia polega na:

a/ sprawdzeniu przez Sprzedawcę kompletności wysłanych danych, potwierdzenia ilości i rodzaju i ceny zamawianego Produktu.

b/ jeśli Zamawiający potwierdzi wszystkie informacje, jego zamówienie zostanie ostatecznie zaakceptowane o czym zostanie powiadomiony za pomocą wiadomości e-mail.

c/ ostateczne zaakceptowanie zamówienia oznacza, że do Zamawiającego zostaje wysłany zamówiony towar. W momencie przekazania przesyłki do rąk kuriera, Zamawiający otrzymuje wiadomość e-mail informującą o tym fakcie oraz o danych na temat numeru przesyłki, przewidywanego czasu dostarczenia oraz informacji nt. dostarczenia faktury VAT.

d/ w momencie odbioru przesyłki Klient powinien uiścić należną opłatę kurierowi / jeśli płatność występuje – za pobraniem /,
a następnie  sprawdzić zawartość przesyłki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego
w zamówieniu Produktu, Produkt jest inny niż zamawiany, lub Produkt  jest uszkodzony, Zamawiający ma prawo nie przyjmować przesyłki, o czym powinien niezwłocznie

powiadomić niezwłocznie Sprzedającego telefonicznie na nr  tel.: 502 262 593, 501 494 026 lub + 48 48 363 55 79. Uszkodzenia zgłaszane przez zamawiającego po przyjęciu Produktu nie będą uwzględniane.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „RATUR” w Radomiu - właściciel sklepu internetowego KOMINKI RATUR